Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 8 września 2017

Grzybobranie...

Ostatnio pojechałam ze znajomymi na grzyby!

Choć w Irlandii to dopiero początek sezonu grzybowego
to pare ładnych sztuk udało mi się znaleść. 



Oczywiście napotkałam też przepiękne muchomorki,
które były moją inspiracją
i przygotowałam dla Was tutaj opis jak je wykonać.


Schemat na muchomorki możecie znaleść na moim drugim blogu DIY 
- gdzie na zajęciach Cyklicznego Szydełka znajdziecie dokładny schemat z opisem wykonania.

Serdecznie zapraszam. 













2 komentarze:

  1. Fantastyczne. Opis jak zawsze bardzo czytelny , bardzo dziękuję. Grzybki niedługo zagoszczą i na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo dziękuje i cieszę się że grzybki się podobają :)
      Fajnie że wzór jest zrozumiały.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...