Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 24 maja 2012

Etui na telefon...

Własnie dotarła do mnie przesyłeczka z wygraną
jaką otrzymałam od N.Su-Fi

Etui na telefon jest poprostu fantastyczne!!!!

W końcu mój telefon będzie miał swoj sweterek :) 

Dziekuje ślicznie za prezent.

Jest poprostu idealny!!! leży jak ulał :) 







13 komentarzy:

  1. Śliczne prezent, nawet kolorystycznie się dopasował :) Buziaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam sobie w takich kolorkach bo je bardzo lubie.. a faktycznie nieźle się wkomponował kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęściara jesteś..tu etui ..tu książka....jak TY to robisz???

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, wygląda bardzo luksusowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Z czego to jest zrobione? Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui ciekawe.
    Dziękuję za obserwację mojego bloga i za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że spodobała Ci się tematyka mojej wymianki, mam nadzieję, że uda Ci się na nią załapać":) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prezent, i pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Rincewind99 - to z koralików.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...